Web Toolbar by Wibiya

marți, 17 februarie 2015

Nimic nu ne face sa ne simtim copii din nou ca desenele animate



Cand vine vorba de copii incercam sa facem tot ce ne sta in putinta sa ii facem fericiti si, uneori, acest lucru include vizionarea de desene animate din cand in cand.  Pentru ca suntem niste persoane ocupate nu avea sansa sa facem asta foarte des, iar acest lucru ii intristeaza. Poate ca, uneori, ceea ce vrea copilul nostru sa vada nu este ceea ce noi credem ca ar trebui un copil sa priveasca, sau poate ca ne-am uitat de cateva ori si detestam acel desen animat, ori poate ca le-am vizionat de atatea ori ca ne-am plictisit, oricum ar fi trebuie sa ne amintim ca a  petrece timp si a face lucruri impreuna cu copiii noatri va sta la baza relatiei noastre viitoare. 
Exista multe desene animate, cu unele poate ca nu suntem de acord, dar asta nu inseamna ca ar trebui sa le judecam pe toate la fel. Si pentru ca mi-am amintit de perioada in care le urmaream impreuna cu copiii mei mi-a venit in minte unul dintre ele "Ed, Edd si Eddy" despre care credeam ca este o prostie, ca nu emite un mesaj, dar ei il iubeau atat de mult pe cat de mult il uram eu, sau poate mai mult. Un altul pe care l-am vazut de multe ori este "Curaj, caine fricos", care, in opinia mea, este menit sa dea o lectie si sa prezinte copiilor scenarii din viata de zi cu zi intr-o maniera plina de umor si mai putin complicate pentru a le capta atentia si pentru a le da lectii de viata si comportament daca ei insusi sunt un "caine fricos". 
Cel mai distractiv dintre toate, pe care il priveam cu placere impreuna cu ei a fost "Scooby Doo". Fiecare nou episod iti da o puternica lectie de viata si se termina cu acelasi mesaj. Cei patru prieteni si cainele lor faimos demasca pe cei si ceea ce se ascundea in spatele monstrilor. Mesajul pe care il transmite este ca oamenii sunt monstri reali carora le este frica de judecatata semenilor lor si incearca cat pot de mult sa isi ascunda identitatea, in acest caz, fata. In plus fata de lectiile de viata , "Scooby Doo" are si importante lectii de istorie sau informatii stiintifice care ar fi greu de invatat prin alte metode decat una cu niste personaje stupide si situatii comice ce ii tin concentrati si in acest fel informatiile sunt retinute mai usor. "Scooby Doo" este, de asemenea, un spectacol plin de mister care ne face atat pe noi cat si pe ei sa gandim. Poate ca nu este atat de captivant ca un roman al Agathei Christie, dar trebuie sa tinem cont ca este destinat unor copii, ceea ce presupune a fi aproape de nivelul lor de gandire logica. Nu este atat de provocator pentru un adult dar nu trebuie sa subestimam puterea acestui desen animat de a te captiva delectandu-ne in acelasi timp cu fiecare episod. Personajele au trasaturi in care ne putem regasi uneori, ca, de exemplu, dorinta constanta a lui Shaggy si Scooby de a manca sau a lui Fred de a fi lider si de a detine controlul. Este un spectacol distractiv si m-am uitat si inca ma uit la el cu o reala bucurie impreuna cu copiii mei, acum mari. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu