Web Toolbar by Wibiya

vineri, 13 iunie 2014

Lapte cu sirop de trandafiri


Textele ayurvedice asociaza trandafirul cu dragostea deoarece echilibreaza emotiile si efectele lor asupara inimii care se pot dezechilibra usor in timpul verii datorita caldurii si umezelii. Asa ca exista un motiv fiziologic pentru care trandafirii au fost de mii de ani cadoul ideal pentru a ne exprima dragostea si iertarea. Trandafirul are proprietatea de a racorii dar si de a sustine digestia, si a atras atentia cercetatorilor care acum  investigheaza efectul trandafirilor in echilibrarea hormonilor ce sprijina bunastare generala. Nu degeaba oamenii au gasit, trandafirului, intrebuintari diverse care au ajuns si in bucatarie. Din cate imi amintesc eu, nu exista vara in care bunica mea sa nu faca sirop sau dulceata de trandafiri. Aceste obiceiuri aproape ca s-au pierdut sau au fost uitate. Ca sa va incurajez sa preparati mai des sirop sau dulceata de trandafiri azi am sa va prezint o reteta delicioasa de bautura racoritoare iubita foarte mult de copii dar si de adulti. Iata reteta mea de lapte cu sirop de trandafiri.



Ingrediente:(12 pahare)

1 1/2 cani sirop de trandafiri (gasiti reteta aici)
1 cana lapte condensat neindulcit
5 cani apa
gheata
 



Preparare:
 
Intr-o cana de sticla, mare, puneti siropul de trandafiri cu laptele condensat si apa. Daca nu aveti lapte condensat folositi lapte si renuntati la apa. Amestecati bine pentru ca ingredientele sa se combine.
In momentul servirii umpleti paharele cu gheata si turnati peste amestecul din lapte si sirop de trandafiri.  Ornati cu cateva frunze proaspete sau uscate de trandafiri si serviti cu pofta. Daca va place sa folositi coloranti puteti adaua 2 picaturi de colorant alimentar rosu in intreaga compozitie si veti obtine o bautura de culoare roz. Mie nu imi plac colorantii alimentari asa ca am preferat sa o las asa cum a iesit.
 
Enjoy!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu