Web Toolbar by Wibiya

vineri, 27 iunie 2014

Batoane din cereale



Batoanele de cereale sunt gustarile mele preferate. De obicei le pun la cuptor pentru ca ies crocante. De data asta am gasit o reteta pe blogul Mihaelei, unde am fost trimisa de Stefania, gazda Provocarii secrete, care mi-a starnit curiozitatea. Nu am stat mult pe ganduri si am facut ceea ce vedeti cu cateva mici modificari, am folosit unt de arahide si mai multe fructe uscate decat in reteta ei de Batoane cu cereale si banane si nu le-am mai pus la copt. Ce imi place mult la batoanele de cereale facute in casa este ca poti crea reteta ta folosind ceea ce iti place mai mult. De ce am incercat aceasta reteta pentru ca Mihaela foloseste banane ceea ce le-a facut sa fie mai moi si sa ramana asa cateva zile. In felul acesta am impacat cativa mofturosi carora nu le placeau batoanele crocante.





Ingrediente:

2 cani fulgi de ovaz
1 cana fulgi de porumb
1 cana migdale maruntite
1 1/2 curmale si smochine taiate feliute
200 g unt de arahide
2 banane coapte

Preparare:





Intr-o cratita incalziti untul de arahide pana devine lichid. Pasati cele doua banane si punetile peste cerealele amestecate cu fructele uscate. Adaugati apoi untul de arafide topit si amestecati bine ca toate sa se combine uniform. Puneti apoi compozitia intr-o tava pe care ati imbracat-o in folie de plastic sau hartie de copt ca sa fie usor de scos. Presati bine cu o lingura pentru a obtine un strat uniform si compact care sa nu se rupa la taiere. Dati la frigider pana a doua zi. Taiati prajitura in batoane de marimea dorita.
Dupa cum vedeti batoanele de cereale sunt usor de facut si sunt perfecte pentru o gustare. Le puteti impacheta in folie de plastic si pot inlocuii cu succes orice dulce din comert pe care il dati copilului la scoala. Sunt mult mai sanatoase si stiti cu siguranta ce ati pus in ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu