Web Toolbar by Wibiya

joi, 20 martie 2014

Provocarea Cutia Misterelor - Mistery box challange






Nimic nu ma poate motiva mai mult ca o provocare. De cand am deschis acest blog am participat si inca particip la multe provocari Bucatar Curajos, Provocarea Secreta, Provocarea Dulce Romanie, Povestea ingredientelor, Virtual Hug ca sa le amintesc doar pe cele la care particip luna de luna. Mai sunt si multe alte provocari ale bloggerilor culinari pe diferite teme cum a fost cea mai recenta de 8 Martie. Mi-a placut si imi place foarte mult sa particip. Una dintre ele, din pacate, luna aceasta a ajuns la final. Este vorba de provocarea Dulce Romanie. Asa ca mi-a venit ideea de a lansa o alta provocare care sincer imi doresc sa aiba succesul acesteia, dar asta depinde de voi. Eu sper sa va placa si sa participati in numar cat mai mare.



In ce consta provocarea. Cred ca toti stiti concursul "MasterChef" nu sunt chiar un fan impatimit al acestuia dar "Mistery box challange" imi place mult asa ca m-am gandit sa facem si noi o copie a acesteia in mediul virtual. Daca va place ideea mea va invit sa participati si sa gazduiti provocarea si pe blogurile voastre.
Aceasta provocare se va tine lunar, blogul gazda va anunta continutul cutiei la inceputul lunii urmand ca parada sa se faca la finele lunii respective.
Cutia noastra virtuala va contine un numar de 7 pana la 10 ingrediente precum si un ingredient vedeta care va stralucii in preparatul vostru, ingrediente cu care voi va trebui sa faceti o reteta sau mai multe in functie de imaginatia voastra. O parte a ingredientelor se pot repeta in alte luni, dar nu mai mult de jumatate in aceeasi combinatie. Preparatele nu trebuie sa contina alte ingrediente in afara de cele propuse de gazda, singurele acceptate fiind apa, orice tip de grasime vegetala sau animala, zahar, miere sau alti indulcitori, faina, amidon, sare, condimente (aici fiind incluse si condimentele lichide de exemplu: soia sos, worcestershire sos, teriaki sos etc. dar si toate tipurile de otet, mustar, ketchup, maioneza), verdeturi (patrunjel, marar, coriandru, cimbru, etc.) pastai de vanilie, arome pentru prajituri si alti aditivi alimentari (zahar vanilat si aromatizat, gelatina, conservanti, coloranti), agenti de crestere pentru aluaturi (bicarbonat de sodiu, bicarbonat de amoniu, praf de copt si drojdie).
Orice persoana cere vrea sa participe trebuie sa faca o reteta cu ingredientele respective (le puteti folosi pe toate sau doar o parte din ele, singurul ingredient care trebuie sa apara obligatoriu in reteta este ingredientul vedeta), sa o posteze pe blogul personal cu link catre aceast post, ca sa promovam aceasta provocare si link catre blogul care a lansat provocarea lunii respective si care va gazduii parada cu retetele participante.
Daca nu aveti blog sunteti bineveniti, doar ca pe langa poza cu preparatul final va trebui sa trimiteti si reteta precum si numele dvs..
Termenul limita este sfarsitul lunii respective si va fi anuntat de gazda. Tot blogul gazda este cel care va anunta gazda lunii urmatoare.
Pe blogul meu veti gasi o pagina dedicata acestei provocari unde vor fi postate link-uri catre toate editiile anterioare si va fi actualizata lunar dupa ce apare postarea cu parada lunii respective.
Ceea ce va mai ramane de facut este sa gatiti ceva cu ingredientele surpriza, sa scrieti pe blog reteta si sa trimiteti gazdei poza finala si link-ul la care va fi gasita.

Iar la final as vrea sa mai fac o precizare. La finalul fiecarui an impreuna cu gazdele lunare vom premia trei bloggeri. Un premiu va fi acordat pentru cea mai creativa reteta care va fi aleasa in felul urmator: fiecare gazda va nominaliza cea mai creativa reteta din cele participante in luna in care a gazduit provocarea, iar apoi impreuna vom alege castigatoarea. Al doilea premiu va fi acordat bloggerului care a avut cele mai multe participari, iar cel de-al treilea premiu, blogului gazda care a avut cea mai frumoasa parada. In acest fel vreau sa va recompensez creativitatea dar si munca. Dar despre toate astea vom discuta la timpul potrivit.

Pana atunci va invit sa va inscrieti in grupul de pe Facebook pe care l-am deschis special pentru aceasta provocare si va astept sa va inscrieti si pe lista de gazduire.
In luna aprilie eu voi fi gazda acestei provocari si va astept nerabdatoare preparatele. Va voi spune ce contine cutia misterioasa pe 1 arilie(nu este o pacaleala) intr-o postare speciala.
Va multumesc si va astept comentariile.
 

12 comentarii:

  1. Interesanta ideea ta ...nu am mai vazut...recunosc dar nu e de mirare ca eu cu timpul meu...stau foarte pros din cauza jobului...as vrea sa particip..macar odata sa vad cum este :) si daca timpul imi permite...de cat mai multe ori.
    Te pup si muuult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee faina!!!! ♥
    Ma inscriu si eu la lista pentru gazduire :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Va mutumesc mult dragele mele. Va astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place ideea ta. si imi plac provocarile in general, deci i`m in :P . Si vreau si eu pe lista gazdelor. Chiar acum ma duc pe FB sa ma inscriu in grup. ti pup.

    RăspundețiȘtergere