Web Toolbar by Wibiya

marți, 28 ianuarie 2014

Salata de linte, rucola, ceapa si ardei gras



Una din salatele mele preferate este si salata de linte. Desi mai putin utilizata in bucataria romaneasca lintea este o alternativa excelenta la fasole si cred eu ca trebuie sa se gaseasca in dieta orcaruia dintre noi  datorita continutului ridicat de fibre, fier, magneziu, fosfor si proteina. Nu contine colesterol si aduce un aport caloric de 110-160 kcal/100g, in functie de varietatea preparata precum si a modului de preparare. Pe blog veti mai gasi doua din retetele mele preferate cu linte pe care eu le fac destul de des orez cu linte si supa de linte.
Iata cum puteti face aceasta salata delicioasa, sa stiti insa ca reteta nu este batuta in cuie si o puteti face in orice combinatie va place, eu asta am gasit prin frigider.





Ingrediente:

250g linte maro
1 ardei gras verde
1 ardei gras rosu
1 legatura rucola
1 ceapa rosie medie
sare pentru gust

pentru dressing gasiti reteta aici

Preparare:

Lintea se spala si se lasa la inmuiat 30 minute. Se clateste si se pune la fiert in 500g apa sau supa de pui sau legume pentru 35-45 minute sau pana cand boabele sunt fierte dar nu sfaramate. Aproape de sfarsit se pune sare pentru gust. Salata se poate face cu lintea calda sau se lasa la racit si apoi se prepara. Ceapa se taie julien, ardeii in cubulete potrivite, iar rucola se spala bine si se lasa intreaga. Se amesteca toate ingredientele si inainte de servire se pune sosul pentru salata.


Enjoy!



Sper sa incercati salata de linte pe care o trimit la parada lunii ianuarie a provocarii Dulce Romanie gazduita de Corina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu