Web Toolbar by Wibiya

miercuri, 30 octombrie 2013

Tagliatelle din morcov si dovlecei cu sos de rosii

 
 
Ati incercat vreodata retete de mancare raw? Eu nu, asta e prima mea reteta si o incerc datorita Provocarii Secrete gazduita de Adela cea care m-a trimis sa cercetez un blog frumos al unei persoane dragi mie Dia Daria. Veti gasi multe retete sanatoase si imbietoare, dar eu am cautat ceva raw pentru ca stiam ca are cateva astfel de retete. Am gasit aceste tagliatelle si pentru ca imi plac dovleceii am vrut sa incerc si gustul lor crud.
Reteta ei este diferita, contine si carne de pui, dar eu in ultima vreme sunt certata cu puiul :), nu stiu de ce, poate ca il gatesc aproape in fiecare zi, pentru ca nu mancam carne de porc, cea de oaie e foarte grasa si nu imi place prea mult, iar cea de vita o data pe saptamana. Daca vreti sa vedeti reteta ei pui cu pasta de susan si tagliatelle din morcov si dovlecel sa stiti ca e interesanta, nu o ocoliti.
 
Iata ce va propun eu.
 
Ingrediente: (pentru 2 portii)
 
150g dovlecei
150g morcovi
90g rosii
1 catel de usturoi
10g ulei de masline
cateva frunze de busuioc (eu am folosit busuioc congelat)
sare dupa gust
 
 
Preparare:
 
Spalati dovleceii si morcovul bine. Taiati dovleceii in jumatate si cu ajutorul unei lingurite scoateti semintele.  
 
 
Curatati morcovul sau spalati-l bine cu o periuta si cu ajutorul unei mandoline de decojit legume taiati-le pe lung.
 
 
Preparati sosul din rosie, ulei de masline, busuioc si usturoi. Dati rosia prin razatoarea cu gauri mari, zdrobiti usturoiul apoi amestecati toate ingredientele. Sarati dupa gust. Adaugati sosul peste legumele taiate si amestecati putin.
Gata ati terminat. Sa stiti ca eu am fost sceptica la inceput, dar mi-a placut foarte mult. Nu sunt adepta unui regim alimentar in totalitate raw, dar din cand in cand merge. Puteti folosi aceste legume ca si garnitura sau ca salata.
 
Incercati tagliatelle din morcovi si dovlecei cu sos de rosii si va astept cu impresii sau cu alte retete pe care voi le-ati incercat.
 
Pofta buna!
 
 

4 comentarii:

  1. iti multumesc tare mult pt. cuvintele tale frumoase...sa stii ca si tu imi esti mie tare draga!
    iar tagliatellele tale arata superb, imi vine sa ma servesc chiar acum...bine ca mi-ai pus acolo furculita:))
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si eu draga mea. A fost o placere sa-ti rasfoiesc blogul.

      Ștergere