Web Toolbar by Wibiya

sâmbătă, 21 septembrie 2013

Chec cu mere, scortisoara si ciocolata

 
In aceasta luna reteta propusa de Ama pentru Bucatarul Curajos a fost o prajitura cu pere ciocolata si vanilie iar pentru mine chiar a fost o provocare. Dupa cum vedeti ar fi trebuit sa folosesc pere pentru aceasta prajitura dar pentru ca aveam o gramada de mere acasa mi-am zis ce-ar fi sa reinventez aceasta prajitura si sa inlocuiesc perele cu mere. Iata varianta mea.
Am facut doua checuri care s-au terminat imediat.
 
 
 
Ingrediente:
 
3 cani faina
1 lingurita scortisoara
1/2 cana ulei
2 oua mari
1 cana zahar
560 g mere curatate de coaja si date prin razatoarea mica
1 1/2 lingurita praf de copt
un praf de sare
1 lingurita vanilie
50 g ciocolata
 
Preparare:
 
Incepem prin a amesteca ingredientele uscate. Se cerne faina, se adauga sarea, praful se copt si scortisoara. Separat se amesteca cele doua oua cu zaharul pana cand acesta se topeste. Se adauga esenta de vanilie si uleiul putin cate putin si se amesteca pana cand toate s-au incorporat uniform. Se pun apoi merele si la final amestecul de ingrediente uscate. Inainte de a turna compozitia in tavile de chec in care am pus hartie de copt adaugam si ciocolata. Se dau tavile la cuptor, care a fost incins in prealabil, la foc mediu, pentru 40-45 minute sau pana cand trece testul cu scobitoarea. Se lasa la racit si se pudreaza cu zahar.
 
N-am sa va spun ca a fost delicios, am sa va las sa descoperiti singuri.
 
Enjoy!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu