Web Toolbar by Wibiya

luni, 19 august 2013

Salata Caprese

Cand am scris primul meu articol pentru Provocarea Dulce Romanie a carei tema este Arome de vacanta, arome de vara v-am spus ca amintirile m-au purtat in doua locuri de care m-am indragostit la prima vedere. Primul, Paris, si cel de-al doilea Insula Capri. Cei care au fost acolo stiu ca oricat de sceptic esti emotiile pe care le traiesti te vor seduce pana la urma pentru ca insulei ii place sa ti se dezvaluie fara graba stiind ca te va castiga, intotdeauna, in cele din urma. Te va lasa sa pleci dar vei lua cu tine dorinta de a reveni, de a cauta noi emotii si de a descoperii noi locuri. Capri m-a fermecat cu fiecare loc pe care l-am vizitat. De la celebra Marina Piccola cu istoricele sale stanci Faraglioni, grota Azzurra, Arco Naturale, Vila Damencuta, Vila Jovis si Vila Fersen pana la farul din Punta Carena insula este atat de frumoasa chiar foarte frumoasa ca toate cuvintele nu ar fi de ajuns sa descriu ceea ce am simtit. Ar fi dificil pentru mine sa mentionez toate locurile pe care le-am vizitat pentru ca insula are atat de multe de oferit asa ca am mentionat doar cateva din favoritele mele si va indemn sa o vizitati pentru ca cea mai mare bogatie a fiecaruia dintre noi sunt amintirile.
 
 
Deci pentru Diana si pentru vedeta lunii august, rosia, am facut o salata simpla si minunata, in varianta mea, care alta daca nu Salata Caprese.

 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ingrediente: (5 portii)
200 g cas de vaca
50 g smochine uscate (taiate marunt)
30 g fulgi de migdale
sare, piper alb pentru gust
aluat de kataifi
1 ou
3-4 linguri unt topit
25 rosii cherry
o legatura mare de busuioc proaspat
ulei de masline
fulgi de migdale si feliute subtiri de smochine uscate pentru decor

Preparare:
Preparam mai intai bilutele de cas invelite in aluat de kataifi.
Amestecam casul cu fulgii de migdale si smochinele uscate taiate marunt. Punem sare si piper alb dupa gust. Formam apoi bilute, nu foarte mari (15), din pasta de branza.
Din aluatul de kataifi luam 15 fasii de aproximativ 20-25 cm lungime si 3 cm latime. Fasiile nu trebuie sa fie groase. Ungem aceste fasii cu unt topit si ou batut. Am folosit ou batut pentru ca nu am vrut sa folosesc prea mult unt.
Se iau apoi bilutele de cas si se ruleaza in aluatul de kataifi. Se incepe de la un capat al aluatului si se ruleaza biluta de branza pana la jumatatea benzii apoi se rasuceste la 90 de grade si se continua pana la celalalt capat. Bilutele astfel formate se pun intr-o tava in care am pus hartie de copt. Se dau la cuptorul incins la 200C pentru 10-15 minute sau pana capata o culoare aurie.
Cand sunt gata se pun pe farfurii impreuna cu rosiile cherry si busuiocul. Se stropesc cu ulei de masline si se decoreaza cu fulgi de migdale si feliute de smochine uscate.
 
 



Savurati aceasta salata in compania acestor imagini care poate va vor face sa o vizitati sau revizitati.
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu