Web Toolbar by Wibiya

duminică, 2 iunie 2013

Terina de capsuni





Pentru ca ieri a fost 1 iunie m-am gandit sa le fac o surpriza dulce copiilor mei care desi au trecut pragul adolescentei pentru mine au ramas aceeasi copii care se ascundeau sub masa ca sa ma sperie sau care se uitau nonstop la SpongeBob si The Suite Life of Zack & Cody. Vremuri de mult trecute dar care raman amintiri frumoase.
Nu este nimic deosebit in aceasta reteta. Pur si simplu am deschis frigiderul si m-am uitat sa vad cu ce as putea sa prepar repede un desert pentru ei. Am gasit niste iaurt si capsuni congelate cu care am preparat aceasta Terina de capsuni care le-a placut foarte mult. Iata reteta.

 
Ingrediente:
 
400 g iaurt gras
400 g capsuni congelare
20 g gelatina
300 g zahar
120 ml apa
cateva capsuni si frunze de menta pentru decor





Preparare:
 
Modul de preparare este foarte simplu. Mai intai se pune gelatina in apa ca sa se hidrateze. Se pun capsunile intr-un procesor de alimente si se dau cateva pulsuri pana cand se obtine un piure dar nu foarte fin, mai lasam si bucati de capsuni pentru textura. Se pune acest piure impreuna cu zaharul pe plita si se lasa pana cand zaharul se topeste. Se adauga gelatina inmuiata in apa si se amesteca, dar nu pe foc, pana cand aceasta se dizolva. Se lasa putin la racit.



Intre timp se pune iaurtul intr-un vas si se amesteca cu un mixer sau cu un tel pana cand devine cremos.




Se adauga in piureul de capsuni si se amesteca pana cand se incorporeaza uniform.




Se pune in pahare si sa da la frigider cateva ore. Se decoreaza cu capsuni si frunze proaspete de menta.





Pofta buna!



Cu acest articol m-am alaturat campaniei Blogchef.ro – Gatim ce poftesti! , in care Andreea Patrascu , Cetin Ametcea , Sebastian Bargau si Radu Bazavan se lupta pentru titlul de "Blogchef" powered by BEKO.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu