Web Toolbar by Wibiya

miercuri, 19 iunie 2013

Pui umplut

Am facut de multe ori pui umplut cu orez, dar astazi am incercat ceva nou. Cumparasem saptamana trecuta niste bulgur brun pe care inca nu il folosisem si m-am decis sa inlocuiesc orezul cu el. A iesit foarte bun asa ca va impartasesc si voua reteta.
 
 
 


 
Ingrediente:
 
doi pui dezosati
o cutie ciuperci
2 cani bulgur brun
un praz potrivit (doar partea alba)
2 cepe potrivite
sare si piper pentru gust
2 linguri ulei
boia de ardei
putin ulei de masline
 
 
 
 
 
 
 
 
Preparare:
 
Spalati bulgurul si lasati-l in apa la inmuiat vreo 10 minute. Taiati legumele si prajiti-le in ulei pana se inmoaie putin. Cand s-au inmuiat adaugati peste ele bulgurul scurs de apa. Mai lasati pe foc 5-10 minute amestecand continuu. Adugati sare si piper dupa gust. Opriti focul si lasati compozitia sa se raceasca putin.
 
 
 
Intre timp spalati bine puiul si apoi bateti-l putin cu ciocanul de snitel. Sarati si piperati carnea pe toata suprafata. Puneti compozitia de mai sus in fiecare pui. Coase-ti apoi puiul cu ata de bucatarie. Eu am pus si cateva scobitori pentru mai multa siguranta.
 
 
 
Puneti peste pui putin ulei de masline si boia de ardei si dati-l la cuptor (preincalzit la 200 C) pentru 70-80 minute sau pana cand puiul este rumenit frumos. Din cand in cand trebuie intors pentru a se rumeni pe ambele parti. 
 
Serviti-l cu garnitura de legume si salata. 
 
 
 
 
 
 
 Pofta buna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu